google-site-verification=jFDbZ4ruzOvvqJby1LcnAXSTcZtDkjDoejPD0-FcsZs פעילות בזמן מלחמה
top of page

פעילות בזמן מלחמה

מרכז שמגר נרתם לפעילות -
אנחנו כאן, קבוצת משפטנים ומשפטניות שעוסקים בפרטיות, זכויות יוצרים ודיני אינטרנט, כדי לסייע בייעוץ משפטי ראשוני בתחומים אלו. הסיוע הוא במענה לשאלות פרטניות ובליווי ומתן מענה נקודתי לכל יוזמה חדשה שקשורה במלחמה – אתר אינטרנט שאתם מקימים, אפליקציה, איסוף מידע בכל דרך שהיא, מיזם אחר שנועד לגיוס תרומות, הפצת סיפורים אישיים של קורבנות, הסברה, התמודדות עם תכנים בעייתיים (פייק, התחזות, הסתה), וכדומה.

​עמנו עובד צוות של מומחי ומומחיות סייבר, שפועלים למתן ייעוץ אבטחת מידע לפונים. הצוות, בהובלת עו"ד נעמה מטרסו-קרפל, פועל במגוון רחב של נושאים- החל מאיך לאבטח אתר או בסיס נתונים שמכיל מידע רגיש (לדוגמה: בוויקס, מאנדיי או גוגל שיטס) ועד ידע בסיסי בארכיטקטורה מאובטחת (באיזו פלטפורמה להשתמש, איך לתת גישה למידע למתנדבים וכיו״ב).

ננסה לסייע ליחידים, עמותות, ישובים, וארגונים לא מסחריים ב"עזרה ראשונה משפטית" ומענה לשאלות נפוצות כדי לתת מענה לסוגיות פרטניות שמתעוררות ולאפשר לקדם פעילות חשובה וברוכה בימים האיומים האלה. המידע שנוגע לפניות שיגיעו יהיה זמין רק לחברי וחברות המיזם, ונשתמש בו רק לשם טיפול בפנייה ומענה, לפי מדיניות הפרטיות שלנו.

למידע נוסף:
https://www.er-cyber-law.org.il/

פעילות בזמן מלחמה
לצפייה בהקלטה

Photos from the event

bottom of page